Menu
Your Cart

CONDIȚII GENERALE CONTRACTULUI - Euromagnet Hungary Kft.

Acest contract nu va fi depus, el va fi încheiat doar în formă electronică.

Nu poate fi considerat un contract scris.

Dacă aveți întrebări despre comanda din magazinul online, funcționarea acestuia, procesul de comandă și livrare, vă rugăm să ne contactați la datele de contact furnizate.

Termeni și condiții generale de utilizare

  Prin efectuarea unei achiziții în magazinul web www.euromagnet.ro , declarați că ați citit și acceptat termenii și condițiile de utilizare și serviciile site-ului și magazinului web, precum și principiile de gestionare a datelor și că sunteți de acord cu toate punctele lor!

Datele operatorului

  • Euromagnet Srl

    Cluj, Floresti str. Avram Iancu nr.329, 407280
    RO33OTPV200000194001RO01

    Telefon:

    +40730624638

    +40758624638

Gama de produse și servicii disponibile pentru achiziție

Magazinul online distribuie magneți, dispozitive magnetice, unelte și alte produse suplimentare. Imaginile afișate pentru produse sunt doar ilustrații și pot diferi de realitate. Vă rugăm să nu comandați pe baza imaginii , asigurați-vă că produsul este adecvat citind datele tehnice și alte date. Produsele afișate nu includ costul livrării la domiciliu.

Produsele pot fi ridicate de la serviciul nostru pentru clienți situat în Florești, str Avram Iancu, nr 329, sau livrarea poate fi solicitată prin serviciul de curierat contractat al companiei noastre. Livrarea prin poștă și alte metode de livrare nu sunt posibile.

Prețurile noastre sunt prețuri brute și includ TVA. Prețurile sunt pentru un produs, cu excepția cazului în care descrierea este pentru un pachet.

Taxe de livrare interne

Livrare la domiciliu cu ramburs - 29 lei brut in toata tara, indiferent de valoarea coletului, pana la 40 kg.

Livrare la domiciliu cu ramburs, plata in avans - 25 lei brut in toata tara, indiferent de valoarea pachetului, pana la 40 kg

Coletele sunt livrate de serviciul de curierat Cargus între orele 8:00 și 16:00 la adresa de livrare specificată. Pachetul include factura.

Înregistrare

Înregistrarea nu durează mai mult de 1 minut. Asigurați-vă că introduceți datele cu acuratețe, astfel încât livrarea să poată avea loc fără probleme. În cazul achiziției cu înregistrare, comanda dumneavoastră poate fi urmărită.

Procesul de comandă

  1. Făcând clic pe butonul „Adaugă în coș” de pe fișa tehnică a produsului, produsul este plasat în coșul tău personal de utilizator, al cărui conținut poate fi vizualizat făcând clic pe butonul „COS” din colțul din dreapta sus.
  1. Pentru a continua cumpărăturile, faceți clic pe butonul „Continuați cumpărăturile”, care vă va întoarce la magazinul online.
  1. Procedați așa cum este descris la punctul 1 pentru fiecare produs pe care doriți să îl achiziționați.
  1. După ce ați plasat toate produsele dorite în coș, faceți clic pe butonul „Vezi coșul” pentru a vedea conținutul acestuia. Puteți șterge produsele din coș și modifica cantitatea acestora introducând cantitatea în câmpul de introducere specificat în rând și apoi apăsând butonul „Modificare”.
  1. Puteți continua procesul de comandă făcând clic pe butonul „Finalizează comanda” din coș. Dacă utilizatorul nostru s-a înregistrat deja și s-a autentificat, va merge imediat la casă pentru a-și verifica datele, în caz contrar trebuie să apese pe butonul „Login” sau „Register”.
  1. Pentru a plasa comanda, va rugam sa introduceti datele dumneavoastra cu acuratete, sa verificati datele de contact si produsele comandate inainte de finalizarea comenzii. Ca ultim pas, faceți clic pe butonul „Confirm order” din „Checkout” pentru a ne trimite comanda.
  1. Sistemul vă informează despre comandă printr-un e-mail automat. Vă rugăm să nu răspundeți la acest e-mail. În caz de întrebări sau solicitări, contactați colegii noștri la office@euromagnet.ro .

Comenzile sunt procesate în zilele lucrătoare de la 9:00 a.m. până la 13:00 p.m. Comenzile din stoc plasate înainte de ora 13:00 în ziua respectivă pot fi predate serviciului nostru de curierat în aceeași zi, astfel încât să puteți primi coletul a doua zi.

Metode de expediere

- Colectare personală la serviciul nostru pentru clienți în timpul programului de lucru. (De luni până vineri: 9:00 a.m. - 17:00 p.m.)
- Cu serviciu de curierat - ramburs: suma comenzii si livrarea trebuie platita curierului la primire, aceasta metoda de livrare inseamna 29 lei brut plus costuri.
- Cu serviciu de curierat - prin transfer în avans: după comandă, vă rugăm să nu transferați în contul nostru bancar până când colegul nostru nu ne confirmă! În cazul plății în avans, asigurați-vă că așteptați confirmarea noastră, abia apoi transferați suma comenzii și livrării. Această metodă de livrare are un cost suplimentar de 25 lej brut.

Metode de plata

În cazul colectării personale
- plata în numerar la serviciul nostru pentru clienți
- Plata printr-un terminal de card bancar operat de OTP Bank
- transfer bancar

In cazul livrarii prin serviciu de curierat
- metoda de plata ramburs, ceea ce inseamna un cost brut de 29 lei, care trebuie predat angajatului serviciului nostru de curierat impreuna cu valoarea marfii
- metoda de plata in avans, inseamna un cost brut de 25 lei, puteti transfera costul marfii si livrarea in contul nostru bancar dupa confirmarea colegului nostru

- În cazul plății în avans , vă rugăm să nu transferați suma comenzii până la confirmarea colegilor noștri. 

- Daca alegeți metoda de plata ramburs, produsul comandat trebuie achitat la curier la primirea coletului. În cazul pachetelor nelivrate și returnate, putem începe să retrimitem coletul numai după ce suma achiziției inițiale, costul de transport al acesteia și costul mărfurilor comandate anterior au fost decontate prin transfer bancar.

În cazul unei plăți în avans, după confirmare, putem preda produsele serviciului nostru de curierat numai după primirea întregii sume și trimiterea unei dovezi de transfer. De asemenea, este posibilă plasarea comenzii în afara orelor marcate ca procesare a comenzii, dacă aceasta se face după terminarea programului de lucru, aceasta va fi procesată a doua zi.

Sistemul nostru vă trimite o scrisoare automată despre comandă, în care vă puteți întreba despre comanda dvs., referindu-vă la numărul comenzii de pe oricare dintre contactele noastre, sau o puteți urmări pe pagina de utilizator sub elementul de meniu „Istoric comenzi” .

Vă rugăm să fiți întotdeauna disponibil la adresa și numărul de telefon specificate pentru a asigura o livrare cu succes!

Garanție

În caz de deteriorare a protecției suprafeței magneților, cererea de garanție nu poate fi executată. Garanția nu acoperă daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare, așa că vă rugăm să citiți cu atenție instrucțiunile de utilizare și de prevenire a accidentelor!

Dreptul de retragere

In termen de 14 zile de la primirea produsului comandat, clientul are dreptul de a se retrage de la achizitie, timp in care clientul trebuie sa anunte compania in mod clar in scris ! Euromagnet Hungary SRL nu utilizează livrare poștală standard, astfel încât în cazul anulării achiziției, compania noastră poate percepe costul suplimentar de livrare. Costul returnării mărfurilor este întotdeauna suportat de cumpărător.

Este important să știți că, dacă ați folosit produsul după cumpărare, nu puteți anula achiziția. Dreptul de a anula achiziția nu vă acordă 14 zile de utilizare gratuită a produsului , ci mai degrabă posibilitatea de inspecție vizuală a produsului, în același mod în care este posibilă pentru produsele achiziționate în magazin.

Dreptul de retragere nu se aplică produselor la comandă care sunt produse în mod clar în conformitate cu nevoile specifice ale clientului.

Procedura de exercitare a dreptului de retragere

Dacă doriți să vă exercitați dreptul de retragere, o puteți face în scris, prin scrisoare sau e-mail , cu referire la produs și codul comenzii. Vă puteți exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Garanția nu se aplică unui produs care nu este utilizat conform destinației. De asemenea, clientul este responsabil pentru plata daunelor rezultate din utilizarea necorespunzătoare. În termen de 14 zile de la returnarea produsului, prețul produsului va fi rambursat la numărul de cont specificat. După inspecția vizuală și testarea mărfurilor, în cazul oricărei avarii cauzate în timpul testului, cererea de garanție nu poate fi invocată în cazul unui produs de altă calitate decât starea inițială.

Manipularea datelor

Datele dumneavoastră personale furnizate în timpul utilizării magazinului online vor fi tratate confidențial și nu vor fi transmise unor terți. O excepție de la aceasta o constituie datele necesare furnizate subcontractantului, fără de care nu poate fi efectuată executarea comenzii, de exemplu informațiile necesare pentru livrarea oferite serviciului de curierat.

În timpul navigării pe webshop sunt înregistrate informații tehnice (de exemplu sub formă de fișiere jurnal, care conțin adresa IP a utilizatorului, ora, adresa URL a paginii vizitate), care nu pot fi folosite pentru identificarea personală, dar servesc în scopuri statistice. De asemenea, sistemul stochează date pe computerul utilizatorului sub formă de cookie-uri. Cookie-urile nu sunt potrivite pentru identificarea identității utilizatorului și sunt active în timpul sesiunii.

Se creează o factură pentru produsul comandat, care este stocată în modul și pentru perioada prescrise de legislația aplicabilă.

Puteți solicita oricând ștergerea datelor dumneavoastră din sistem sau modificări în scris, dar vă puteți elimina în mod independent din lista potențialilor abonați la newsletter fără ca înregistrarea dumneavoastră să fie ștearsă. Vă puteți dezabona de la newsletter prin scrisoare, e-mail sau folosind linkul „Dezabonare” din partea de jos a newsletterelor.